GYORS kiszállítás

14 napos INGYENES VISSZAKÜLDÉS

2 év GARANCIA

MAGYAR termék

Blurby W Ebike 2024

Teljesen felszerelt – Minden Blurby W modellben az alapár tartalmazza a csomagtartót, a kitámasztót, a csengőt, a lámpákat és a sárvédőket.

Integrált BÜCHEL első lámpa 70 – 100 km hatótávolság
Szíjhajtásra 5 év
GARANCIA
Deore hidraulikus
tárcsafék

799.999 Ft 949.999 Ft (tartalmazza az ÁFA-t)

A:

H: Nyeregvázcső szög  – 67.9°

I: Fejcső szög – 77.8°

GY.I.K.

Az akkumulátor az alsócsőben van elrejtve.  Javítás vagy csere céljából könnyen eltávolítható szervizközpontunkban. Az akkumulátort te magad nem tudod eltávolítani, hogy a  biciklitől külön töltsd fel.

Látogass el szervizközpontunkba, vagy foglalj időpontot egy tesztkörre.

A legjobb ár-érték arány biztosítása érdekében nem használunk viszonteladókat, és közvetlenül vevőinknek értékesítjük a kerékpárjainkat.

Ha Budapesten tartózkodsz, akkor budapesti szervizközpontunkba tudod behozni  elektromos Blurby biciklidet. Ha az ország más területén laksz, keress fel bennünket és ajánlunk neked egy külsős szervizhelyet a közeledben.

A Blurby-nél hiszünk a tisztességes árazásban, így mindenki számára ugyanazon az áron értékesítünk. Nem hirdetünk akciókat vagy biztosítunk kedvezményeket szezonon kívül sem. Tisztességes árképzést tartunk fent, amely fix, de alacsonyabb, mint a legtöbb versenytársunké.

András Pacsay
@PacsayAndrás
Tovább olvasom
Könnyű, gyors, finoman, remekül működik! A motor segítsége könnyűvé teszi a kerékpározást a városban, emelkedőkön , dombokon. Ha kézbe kell venni, meg kell emelni, fel kell rakni mondjuk egy villamosra a bringát a szíjhajtásnak köszönhetően nem lesz olajos, koszos a ruhád. Nem csalódtam a Blurby bike-ban , ajánlom mindenkinek!
Kőrösi Norbert
@KőrösiNorbert
Tovább olvasom
Vagány városi letisztult design, könnyű súly, kifogástalan működés. A bringa alkatrészei kitűnő minőségűek, és a teljesen rejtve maradt akksi és motor tökéletesen működik, amellett hogy nem hivalkodó, kevésbe lehet célpontja egy lopásnak. Ha valaki igazi megszállott városi bringás, de lakhelyére, melóhelyére dombokon, emelkedőkön vezet az út- és nem akar klasszikus ronda massziv, nehéz hendikeppes kinézetű elektromos bringát, akkor a Blurby Bike lesz a tökéletes vagány társ.
Jozsef D., Budapest
@JozsefD
Tovább olvasom
Már egy éve használom ezt az igényes alkatrészekből összerakott, könnyű, városi pedelecet. Kívülről szinte észre sem vehető az elektromos rásegítés, csak akkor tűnhet fel, amikor a hegyre (najó dombra) felfelé is tartja a 25km/h-t. A hegyes-dombos használat esetén is megvan az 50km-es hatótávolság, de lemerült akksival sem túl nehéz haladni vele. Amellett, hogy magyar fejlesztés, nagyon jó a szervízháttér is, a felmerülő javításokat gyorsan és szakszerűen végzik
György Bencze
@GyörgyBencze
Tovább olvasom
Nagyon szeretem a Blurby bike-omat! Én még az elsők közt vettem, emiatt volt egy-két gondom a bringával, de ezek gyerekbetegségek voltak, ha újonnan veszed már nem fogsz találkozni ezekkel. A koncepció zseniális, tökéletesen passzol az igényeimhez. Én hegyen lakom, reggel legurulok, a városban végig ki van kapcsolva az elektromos rásegítés, hazafelé a domb alján bekapcsolom és egész szépen föltekerek azon a 1,5-2 km meredeken. A szíjhajtás csodás, csöndes, nagyon megszerettem. Minőségi cuccokkal szerelik, karbon kormányrúd, karbon első villa, nekem bejön a szegecselt ülés és a hozzá passzoló markolat is. Nagyon bejön ez a lopkodó dizájn, szinte az egész bringa fekete. Én rakattam rá csomagtartót és sárvédőt hátra, elöl a karbon villára még nem találtam meg az igazit. A lámpák is minőségi ledes cuccok, amiket rendeltem hozzá. Amikor gondom volt vele, nagyon készségesen segítettek, elvitték, megjavították, végig nagyon jó volt a kommunikáció a céggel. Ár-értékben szinte verhetetlen, a külföldi hasonló bringák majdnem a duplájánál indulnak, a legdrágábban négyszeres áron vannak a Blurby-hez képest. Csak javasolni tudom, menj el, próbáld ki, vedd meg!
Sarkadi Gyuri
@SarkadiGyuri
Tovább olvasom
Klassz bicaj, szeretem. Kell egy kicsit tuningolni pl. egy rugós stucnival! :)
Kovács Imre
@KovácsImre
Tovább olvasom
A mostani (2. generációs?) szíjhajtással szuper a bringa, csendes, jó az áttétel rásegítés nélkül is jól használható. Mindezen felül karbon villa, hidraulikus Shimano tárcsafék, defektűrő gumik, jó megjelenés (nem látszik, hogy elektromos), kicsi súly... mi kell még egy jó bringához? Sokrétű kerékpár, városba, túrákhoz, kinek mire kell...
Péter Hajdu
@HajduPeter
Tovább olvasom
Nagyon szép és jó kerékpár, a kezdetektől nagyon szeretem. Az 50 km hatótáv kicsit túlzás, de városban így is elég. Kisebb beállítási problémák voltak eleinte, és a kommunikáció a gyártóval nem zökkenőmentes.